Sådan kan FleetGo Denmark hjælpe din virksomhed

Transportbranchen kan være svær at begå sig i for de fleste. Derfor er det vigtigt at optimere sin flåde, og altid holde styr på driften og vedligeholdelsen af bilerne. Med de innovative og detaljerede løsninger, bliver det pludselig let og enkelt at sikre korrekt førerkortdata, holde styr på biler og trailere via GPS og telematik, og samtidig ovevåge både bil og chauffør, så man sikrer en så grøn og sikker kørsel som muligt.

Lige netop grøn kørsel er ét af de helt store samtaleemner inden for transportbranchen, og for manges vedkommende er det svært at følge den grønne udvikling, samtidig med at man fastholder et eksistensgrundlag. Det er ikke alle virksomheder der har råd til store og dyre udskiftninger i flåden, eller en omfattende omlægning af deres distributionsruter.

Det kan for disse virksomheder – ligesom for alle andre – være særlig givtigt at investere i mindre, lettere, og mere skalerbare løsninger. Med simpel flådestyring som man eksempelvis kan gå igennem FleetGo Denmark, kan man hurtigt få optimeret både kørsel og drift af en såvel lille som stor flåde.

Få enkel diagnosticering med FleetGo Denmark

Sammenbrud og fejl kan hurtigt føre til dyre forsinkelser, og særligt hvis bilerne kører i mindre befolkede områder, kan der være langt til nærmeste værksted. Med fjerndiagnosticering kan man både holde styr på hele vognparkens aktuelle status og tilstand, og med det samme blive gjort opmærksom på eventuelle fejl.

En effektiv diagnosticering sikrer samtidig at der ikke bliver brugt penge på unødvendige reparationer, og sikrer at du får lettere ved at planlægge korrekt vedligeholdelse af hele vognparken.

 

Spar tid og kræfter på kørselsregnskaberne med FleetGo Denmark

Det kan ofte være uoverskueligt og tidskrævende at registrere kørsel på firmabiler, og samtidig sikre sig at det hele bliver indsendt korrekt til SKAT.

Med en automatisk og elektronisk kørebog, bliver det lettere at registrere de forskellige aktiviteter, holde øje med hvor firmabilerne er, og naturligvis kontrollere de korrekte timer de er i brug. Dette kan spare meget tid i hverdagen, og dermed frigive vigtige ressourcer blandt dine ansatte – og samtidig sikre at alt bliver registreret og bogført korrekt.

Da softwaren også holder øje med ankomsttider og besøgstider per adresse, bliver det også langt lettere at oprette timesedler – og kan endda klares helt automatisk.

Det vigtigste – uanset hvilken platform du vælger – er, at du kan bruge den hvor som helst, og når som helst. Derfor er det vigtigt at gå efter en løsning der naturligvis fungerer på en almindelig PC, men som også er kompatibel med diverse smartphones – herunder både android og iOS.

På denne måde bliver det også langt lettere for folkene i marken at holde styr på deres kørsel, da de kan kontrollere alt direkte fra deres smartphone – uden behov for at vende tilbage til kontoret for at indtaste og kontrollere kørebogen. Naturligvis koster det en smule at få implementeret disse løsninger, men besparelsen overstiger ofte langt udgiften ved implementeringen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.